sobota 4. května 2013

Králík na víně s dijonskou hořčicí

Při nižší teplotě je králík šťavnatý a lepší než od maminky! Fakt. (A já jsem milovnice králíků.)


naporcovaný králík


dijonská hořčice
bílé víno
zeleninový vývar
mrkev
cibule (šalotka.)
česnek
celé nové koření, celý pepř, bobkový list, čerstvý rozmarýn
sůl
žampiony +brambory (poslouží dobře jako příloha)



Na 1 porci:

Králičí kýtu potřít dijonskou hořčicí a dát na chvilku stranou.
Zeleninu (mrkev, cibuli, česnek) pokrájet na kousky a vložit do pekáčku. Přidat 3 kuličky nového koření, 2 bobkové listy a 5kuliček pepře, rozmarýn.
Na zeleninu položit králíka a celé podlít bílým vínem. Zakryté péct při 170stupních.
Když se víno vyvaří, králíka podlít vývarem a přidat na čtvrtky pokrájené brambory a žampiony.

Na poslední tři minuty jsem kvůli kůrčicce zvýšila teplotu na 200stupňů a dopékala jsem odkryté.

Určitě trochu dosolte. Já moc nesolím a navíc jsem používala domácí zeleninový vývar, který sám o sobě je slaný na můj vkus tak akorát :)

Jako přílohu jsem dala brambory a houby z pekáčku a ve zbytku vývaru jsem spařila listový špenát ,)






Žádné komentáře:

Okomentovat