pondělí 17. března 2014

Pesto "prsto"


Původně jsem měla v plánu Vás v neděli obšťastnit několika recepty, které jsem měla už týden připravené a v pracovním shonu na ně nezbýval čas. Bohužel jsem si své plány sama zhatila, a to tím, že jsem vložila ruku do mixéru, který se záhy spustil nastaven na režim "turbo". V rychlém sledu událostí pak došlo k řádnému nedělnímu povyražení a cvrkotu s rychlým úprkem na chirurgii. Mnoho mých známých/kamarádů/kolegů se mě dnes tázavě ptalo, jak se mi to "probůh" stalo?! Jednoduše. Jsem prostě debil!

Z pochopitelných důvodů v dnešním návodu část fotorománu chybí, ale i tak dodávám seznam použitelných ingrediencí a doporučuji vyzkoušet v klidném domácím prostředí.
Jen prosím, nesahejte do toho mixéru!!

Připravte si:
hrst semínek (použila jsem dýňové, slunečnicové, piniová jádérka a přihodila jsem i zbytek mandliček z kung paa)
hrst bylinek (1/2bazalky a 1/2kadeřavé petržele)
hrst sušených rajčat
panáka olivového oleje
2 vrchovaté lžíce sýra Pecorino (parmazánu/Grana Padana/Grand Moravia apod.)




Rozmixujte a vmíchejte do horkých těstovin. Můžete ještě zakápnout trochou šťávy z citronu a okamžitě podávat.



Žádné komentáře:

Okomentovat