sobota 26. dubna 2014

Čau a ahoj.

Jestli máte pocit, že se tady poslední dny nic neděje, tak to není jenom pocit. Není to proto, že bych měla rozmixovaný prst. Není to ani proto, že bych byla líná. Důvod je o dost prozaičtější. Jsem nemocná. 

Posledních 14 dní jsem trávila jen několika málo činnostmi:

1) ležení na gauči a sledování prarůzných v moderní době dostupných médií (Sleduji Pobřežní hlídku, vaření v Sama doma i polední Televizní noviny (netušila jsem, že něco takového vůbec existuje), čtu i letáky ze supermarketů, poslouchám muziku, chodím k oknu a sleduji ruch na ulici... je mi nuda!)
2) dojíždění na penicilin - vzrůšo přichází okolo půl osmé ráno a večer (v čekárně jsem již potkala Otu Jiráka a do krku se mi díval hrdina z "show" Vylomeniny)
3) žehlení (Dokonce i ručníky a hadry na utírání prachu.)
4) telefonování ( Včera mi volala mamka, že s tátou podřízli 14 kuřat. Dnes babička, že viděla na internetu můj "blog", a myslí si, že bych si měla změnit profilovou fotku, protože si lidé mohou myslet, že jsem dement. )
5) ležení na gauči
5) barvení vajec (Byly Velikonoce, a proto jsem sebrala veškeré poslední síly a nabarvila několik vajec. A víte co? Nikdo o ně nestál!)

Až mě  uschopní, tak Vám ukážu domácí sýr a narozeninový dort. Pochlubila bych se dřív, ale ještě před "padnutím" jsem zapomněla svůj fotoaparát i s fotkami u sebe v práci.

PS: Babi, měla bys vědět, že jsem sem dala jednu ze svých úplně nejlepších fotek!!
PS2: Taky mi volal Aleš a říkal mi, že se  u mého blogu občas směje i jeho maminka. Tak mě to potěšilo, a zdravím Alešovu maminku. I Aleše!

Takto to začalo...


Kuřata od maminky (vegetariáni/vegani, promiňte a nezanevřete na mne)...



Velikonoce...







Žádné komentáře:

Okomentovat